Πολιτική Αγορών

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Οι παραδώσεις γίνονται με Courier όπου μπορείτε με τον αριθμό αποστολής που σας αποστέλλετε με κάθε παραγγελία να παρακολουθήσετε στη συνεργαζόμενη Courier τη κατάσταση Αποστολής.

Για παραγγελίες άνω των 40 Ευρώ τα έξοδα είναι δωρεάν.

Για παραγγελίες κάτω των 40 Ευρώ τα έξοδα είναι 3,50 Ευρώ παντού εντός Ελλάδος (εκτός νήσων).

Η παράδοση γίνετε συνήθως την επόμενη μέρα στις αστικές περιοχές για παραγγελίες που δίνονται έως τις 12:00 και εντός 2-5 εργάσιμων ημερών σε όλη την Ελλάδα.

Σε ειδικές περιπτώσεις βαρέων η ογκώδη προϊόντων θα αποστέλλονται με συνεργαζόμενη μεταφορική. Σε τέτοια περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.  Σε ειδικές δύσβατες περιοχές θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να παραλάβετε τη παραγγελία σας από κάποιο πρακτορείο παράδοσης στη περιοχή σας.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

Για να δείτε που βρίσκεται η αποστολή σας μεταβείτε στη σελίδα της Κούριερ και εισάγεται στην αναζήτηση τον αριθμό αποστολής που λάβατε.
Οι Αποστολές εμφανίζονται μετά τις 20.00 ώρα της ημέρας που παραλάβατε την ειδοποίηση Ολοκλήρωσης της Παραγγελίας και τα στοιχεία Αποστολής.

Για να επικοινωνήστε τηλεφωνικά με την Κούριερ που θα σας παραδώσει την Αποστολή βρείτε το πλησιέστερο Κατάστημα της στην ιστοσελίδα της.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Στο Naturalis πληρώνετε με αντικαταβολή, με κατάθεση σε τράπεζα, με χρεωστική η πιστωτική κάρτα Visa και Mastercard. Για να ολοκληρωθεί η παραγγελία πρέπει να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής και να εκτελέσετε τη πληρωμή. Ακολουθείστε τις οδηγίες. Κατόπιν θα σας σταλεί επιβεβαίωση της παραγγελίας στο email που καταχωρήσατε.

Αντικαταβολή

Κατά τη παράδοση της παραγγελίας πληρώνετε στο Courier με μετρητά. Το κόστος της Αντικαταβολής είναι 2,30 Ευρώ παντού.

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Με κατάθεση της αξίας της παραγγελίας σας σε ένα από τους τραπεζικούς λογαριασμούς μας:

Ως Αιτιολογία βάλτε το όνομα σας και τον αριθμό παραγγελίας. Για να προωθηθεί γρήγορα η παραγγελία σας παρακαλούμε να μας κοινοποιήσετε τη κατάθεση αναφέροντας το όνομα σας και τον αριθμό παραγγελίας και τη Τράπεζα που έγινε στο email sales@naturalis.grή με SMS στο 697 060 1600 ή στο τηλέφωνο 210 3219735.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Υπαναχώρηση

Σε περίπτωση υπαναχώρησης μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία πριν την αποστολή της ειδοποιώντας μας στο email sales@naturalis.gr.

Μετά την παραλαβή μπορείτε εντός 10 ημερών να αποστείλετε το προϊόν άθικτο πίσω μαζί με την απόδειξη πληρωμής. Επικοινωνήστε στο sales@naturalis.gr για να συμφωνηθεί ο τρόπος επιστροφής του τιμήματος. Δεκτή θα γίνει η επιστροφή μόνο αν το προϊόν είναι άθικτο, βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του και η συσκευασία μεταφοράς του είναι κατάλληλη ώστε να μην φθαρθεί κατά την επιστροφή. Σε τέτοια περίπτωση τα έξοδα αποστολής/επιστροφής βαραίνουν τον πελάτη.

Επιστροφή λανθασμένου

Σε περίπτωση που το προϊόν που σας έχει παραδοθεί είναι λανθασμένο (δηλαδή δεν είναι το προϊόν της παραγγελίας σας) μπορείτε να επικοινωνήσετε εντός 10 ημερών στο sales@naturalis.gr ώστε να προγραμματιστεί η παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος, και να συμφωνηθεί η αποστολή του σωστού προϊόντος. Το λανθασμένο προϊόν θα πρέπει να είναι άθικτο, βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του και η συσκευασία μεταφοράς του είναι κατάλληλη ώστε να μην φθαρθεί κατά την επιστροφή.

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

Σε περίπτωση που το προϊόν που σας έχει παραδοθεί είναι ελαττωματικό μπορείτε να επικοινωνήσετε εντός 10 ημερών στο sales@naturalis.gr ώστε να προγραμματιστεί η παραλαβή του προϊόντος, και να συμφωνηθεί η αποστολή του ακέραιου προϊόντος. Το ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει να παραδοθεί στην αρχική του συσκευασία, η οποία δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής της και η συσκευασία μεταφοράς του είναι κατάλληλη ώστε να μην φθαρθεί κατά την επιστροφή.

Επιστροφή χρημάτων

Επιστροφή χρημάτων γίνεται κατόπιν παραλαβής και ελέγχου των επιστρεφόμενων. Βάλτε στην Αποστολή ένα τραπεζικό σας λογαριασμό (IBAN και BIC) για να γίνει η επιστροφή χρημάτων.